۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۰۶

دادستان باغملک خبر داد؛

تشکیل ۲۰ پرونده قضائی برای تخلفات شهرداری و شورای شهر سابق باغملک

تشکیل ۲۰ پرونده قضائی برای تخلفات شهرداری و شورای شهر سابق باغملک

باغملک- دادستان شهرستان باغملک گفت: ۲۰ پرونده قضائی برای تخلفات شهرداری و شورای شهر سابق این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب لهراب شامگاه یکشنبه در نشست خبری با تبریک ایام دهه مبارک فجر بیان کرد: در همه موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر موارد باید خبرنگار اخبار خود را انتشار دهد و شخصی را تمجید یا نقد نکند.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود اخبار امنیتی و قضائی با این نهادها هماهنگ شود تا مشکلی در شهر به وجود نیاید، ادامه داد: بیش از یک سال است که گزارشی به این نهاد ارسال نشده و انتظار داریم که گزارشات نهادها و… برای ما ارسال شود تا با قاطعیت پیگیری کنیم و اگر تخلفی بود نیز برخورد قاطع را انجام دهیم.

لهراب با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۰۰ پرونده قضائی برای قصابی‌های روستای بارانگرد تشکیل و تعدادی از آنها نیز پلمب شده افزود: دستور پلمب دو نانوایی به خاطر فروش آرد صادر شده و کسانی که اقدام به آزاد فروشی آرد می‌کردند شناسایی شده و با آنان برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب باغملک با اشاره به تخلفات شهرداری و شورای شهر سابق اظهار کرد: در این راستا ۲۰ پرونده قضائی تشکیل و برای تخلیه منازل سازمانی نیز اقداماتی صورت گرفته و تعدادی تخلیه و مابقی نیز در حال تخلیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن موظف است روستاهایی که طرح هادی دارند از تغییر کاربری آنها جلوگیری کند، گفت: این کار باعث خواهد شد تا دلالان زمین‌ها را به قیمت بالا نفروشند.

کد خبر 5418669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha