۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰

در واکنش به حمایت تل آویو از اوکراین؛

روسیه: حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت نمی‌شناسیم

روسیه: حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت نمی‌شناسیم

روسیه در پی‌حمایت رژیم صهیونیستی از اوکراین اعلام کرد که حاکمیت تل آویو بر بلندی‌های اشغالی جولان را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه هاآرتض چاپ رژیم صهیونیستی نوشت: پس از اعلام حمایت اسرائیل از اوکراین، نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه حاکمیت اسرائیل بر جولان را که بخشی جدایی ناپذیر از سوریه است به رسمیت نمی‌شناسد.

در ادامه این مطلب آمده است که روسیه نگران برنامه‌های اعلام شده تل‌آویو برای توسعه شهرک سازی در مناطق اشغالی است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پیش از این گفته بود: حمله روسیه به اوکراین، نقض جدی نظم بین‌المللی است و اسرائیل این حمله را محکوم می‌کند. سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین نیز نوشت: باورم نمی‌شود که چنین چیزی در اوکراین رخ داده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه صبح امروز دستور داد که نیروهای مسلح این کشور عملیاتی ویژه را در منطقه دونباس آغاز کنند. وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است که حمله هوایی یا موشکی به شهرهای اوکراین در دستور کار نیست.

پوتین گفته است این دستور پس از آن صادر شده که سران این منطقه جدایی‌طلب شرق اوکراین خواستار کمک نظامی روسیه در پاسخ به افزایش «تجاوزات اوکراین» شدند.

کد خبر 5432627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سالار IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      18 1
      به این میگن رئیس جمهور واقعی افرین به پوتین
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      18 0
      اسرائیل پقدر پررو هستش که راجع به اشغالگری و نقض صحبت میکنه درصورتی که خودش کشور نامشروعی داره که تنها سگ های دور و برش اون رو به رسمیت میشناسه
    • ناشناس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      4 13
      هر کس و هر حکومتی که اصل و اصول عام بشری را زیر پا می گذارد محکوم است فرق نمی کند روسیه باشد یا هر کشور دیگر. اگر محکوم نشود این کار فردا با دیگران خواهد کرد. پوتین مرتکب اشتباه راهبردی شد به مراتب بدتر از تهاجم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان.
      • جعفری IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
        1 1
        تو در خوابی ناتو آمریکا بوسنی هرزگوین مسلمانان را قتل عام کرد لیبی سوریه عراق افغانستان یمن چندین کشور آفریقایی تمام مسلمانان را در فلسطین توسط سهیونیزم چندین ساله قتلعام میکند تو داری از ناتو آمریکا حمایت میکنی؟مسکو تا مرز لهستان۳۰۰کیلومتر هست ناتو آمریکا مرز لهستان بیخ گوش مسکو پایگاه داره پوتین ؟
    • محمد IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      14 2
      سرطانی تحمیلی مثل اسراءیل را باید خود مسلمانان حذفش کنن. توکل،شجاعت، قدرت و اراده حرف اول رو در پیروزی میزنه که مسلمانان از این قضیه دور شدن وابسته.
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      9 0
      باید کلا حاکمیت اسراییل در فلسطین را قبول نکنه
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      1 0
      افرين به اين نظر روس كه خيانت اسرائيل و غصب جولان را عيان كرد و از نسبت به پشتيباني سوريه سنگ تمام گذاشت ، منبعد بايد منتظر عمل اس ٣٠٠ و اس ٤٠٠ براي مقابله با جنگنده هاي اسرائيل بود و سرنگوني انها دور از انتظار نيست
    • ج IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      1 0
      خوب شد دم روسیه گرم عجب خری این اسقاطیل
    • ناشناس IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      0 13
      حق و حقیقت دو تا نیست و حد وسط ندارد. اشتباه اشتباه است چه پوتین مرتکب شده باشد یا بایدن. آنچه که برای خود نمی پسندی برای دیگران نپسند.