۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۳۱

رئیس جمهور چچن؛

زلنسکی اگر به لهستان برود به سرنوشت ساکاشویلی دچار می شود

زلنسکی اگر به لهستان برود به سرنوشت ساکاشویلی دچار می شود

قدیروف در صفحه تلگرام خود خطاب به زلنسکی نوشت: اگر به لهستان بروید، به سرنوشت ساکاشویلی که در نهایت به وطن خود بازگشت و بازداشت شد، دچار خواهید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن اعلام کرد: اگر ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین آماده گفتگو باشد، من شخصاً آماده هستم از رئیس جمهور پوتین بخواهم که به زلنسکی پناهندگی بدهد، در غیر این صورت او به سرنوشت میخائیل ساکاشویلی، رئیس جمهور سابق گرجستان دچار خواهد شد.

قدیروف در صفحه تلگرام خود خطاب به زلنسکی نوشت: اگر به لهستان بروید، به سرنوشت ساکاشویلی که در نهایت به وطن خود بازگشت و بازداشت شد، مواجه خواهید شد. اگر به روسیه اعتماد دارید و آماده گفتگو هستید، من شخصاً از رئیس جمهور روسیه می‌خواهم تا به شما پناهندگی بدهد. جایی برای فرار نیست.

گفتنی است که ساکاشویلی در روز اول اکتبر در گرجستان بازداشت شد.

روسیه در ۲۴ فوریه به درخواست جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک در منطقه دونباس که از روسیه برای پایان دادن به حملات نیروهای اوکراین علیه خود کمک خواستند، عملیات نظامی را در اوکراین آغاز کرد.

کد خبر 5440600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      1 0
      زلنسکی باید هرچه زودتر تسلیم شود تا اوضاع پیچیده تر نشده.
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      العان دیگراین شخص ازحالت حاکم فردی بیرون امده وگروههای مافیایی بابیرون امدن روسیه ازاینترپل وشرایط جنگی اوکراین وورود دواعش و هسته های محلی مقاومت بزودی شاهد 250 گروهی مثل سوریه که باسلاحهای غربی اسراییلی مسلح واموزش دیده امده اند وارتش بی مکانش که جدایی طلبی رابرای اتحاد جزئی اوکراین شروع میکنند
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      بیچاره مردم, قربانی خودخواهی های روسای کشورشون میشن, اواره و بی خانمان, اخرش بافراررییس جمهورشان به ویرانه های خودشون برمیگردن با کوله باری ازخشم ونفرت
    • حمید ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
      0 0
      به پوتین پناهنده بشه؟ از دست پوتین؟