۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۱۸

شهردار بردخون:

شهرداری بردخون بدهکار است/ آغاز ۵ پروژه جدید در شهر

شهرداری بردخون بدهکار است/ آغاز ۵ پروژه جدید در شهر

بوشهر- شهردار بردخون از آغاز پنج پروژه جدید در این شهر خبر داد و گفت: شهرداری بردخون ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود تنگستانی عصر شنبه در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفرهای نوروزی از آمادگی مجموعه شهرداری برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: در این خصوص تمام توان و ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم به آنان خدمات رسانی مطلوب ارائه کنیم.

وی افزود: از آذر ماه ۱۴۰۰ که مسئولیت شهرداری را پذیرفته یک برنامه کوتاه مدت چهار ماهه تا پایان سال جاری، یک برنامه میان مدت یک ساله تا پایان سال ۱۴۰۱ و یک برنامه بلندمدت تا سال ۱۴۰۴ تدوین کرده و در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهردار بردخون بیان کرد: خوشبختانه در همین برنامه کوتاه مدت توانستیم دو پروژه به بهره برداری برسانیم و پنج پروژه آغاز عملیات اجرایی آن را شروع کنیم تا در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی خدمت رسانی به شهروندان و پیگیری مطالبات آنان را از اولویت‌های مهم مجموعه شهرداری دانست و اضافه کرد: شهرداری بردخون ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی دارد که عمده ترین آنها به پیمانکاران، بانک‌ها، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و مطالبات همکاران است.

تنگستانی ادامه داد: در همین مدت کوتاه توانسته‌ایم پرداخت حقوق و مزایای همکاران را به روز کرده و قسمتی از بدهی‌های پیمانکاران و بانک‌ها را پرداخت، بدهی به تأمین اجتماعی و امور مالیاتی را به حداقل رسانده و انشالله که بتوانیم مطالبات گذشته همکاران را به مرور پرداخت کنیم.

کد خبر 5445503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha