۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲

مدیرکل امور روستایی استانداری اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۴۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی اردبیل

اختصاص ۴۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی اردبیل

اردبیل- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از اختصاص ۴۷۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قیطانی بعد از ظهر سه شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های آب‌رسانی روستایی استان اظهار کرد: طرح آب‌رسانی ملی به ۱۰ هزار روستای محروم و پرتنش آبی کشور در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح کشور آغاز شده که سهم استان اردبیل ۴۵۴ روستا با اعتبار بیش از ۴۷۶ میلیارد تومان است.

وی افزود: این قرارگاه در استان اردبیل به فرماندهی مسئول بسیج سازندگی استان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان و استانداری اردبیل تشکیل و در فاز اول این طرح بزرگ، آب‌رسانی به ۹۴ روستای استان طی سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفته که در قالب ۸ مجتمع آبی در حال اجرا است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت: در نشست اعضای قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل موانع موجود برای اجرایی شدن این طرح آب‌رسانی بررسی و مقرر شد همه دستگاه‌های اجرایی استان تمام ظرفیت خود را در اختیار این قرارگاه قرار دهند.

قیطانی بیان کرد: با اتمام آب‌رسانی به ۹۴ روستا در سال‌جاری، آب‌رسانی به سایر روستاهای این طرح نیز طی ۳۰ ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5471002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha