۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲

ادامه حواشی آزمون چهل و نهم ؛

نامه معاونت حقوقی رئیس جمهور به وزیر بهداشت درباره آزمون دستیاری

نامه معاونت حقوقی رئیس جمهور به وزیر بهداشت درباره آزمون دستیاری

معاون ارتباطات و پیگیری قانون اساسی معاونت حقوقی رئیس جمهور در نامه ای به وزیر بهداشت خواستار پاسخگویی وزارت بهداشت در زمینه اعتراض داوطلبان آزمون دستیاری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی در نامه‌ای خطاب به بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اعتراض داوطلبان چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تاریخ برگزاری آزمون واکنش نشان داد.

در بخش‌هایی از نامه آمده است: نظر به اعتراض جمع کثیری از داوطلبان آزمون پذیرش دستیار رشته‌های تخصصی بالینی پزشکی دوره ۴۹ نسبت به زمان برگزاری آزمون در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ و وجود برخی تخلفات و ابهامات در تعیین موعد برگزاری آزمون، وزارت بهداشت گزارشی از آخرین اقدامات خود را اعلام کند.

همچنین با توجه به قید فوریت ضمن توجه به رای صادره از سوی دیوان عدالت اداری و تغییر منابع و پیرو آن تعویق آزمون جهت پیشگیری از تضییع حق داوطلبان آزمون دستیاری تخصصی پزشکی، وزارت بهداشت سریعاً اقدام کند.

نامه معاونت حقوقی رئیس جمهور به وزیر بهداشت درباره آزمون دستیاری

نامه معاونت حقوقی رئیس جمهور به وزیر بهداشت درباره آزمون دستیاری

به گزارش مهر، پیش از این قرار بود آزمون دستیاری دوره چهل و نهم در ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شود که پس از برگزاری شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد آزمون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود اما همچنان برخی از داوطلبان نسبت به عدم اعلام رای دیوان عدالت اداری مبنی بر تعویق زمان آزمون و به روز رسانی منابع آزمون معترض هستند.

کد خبر 5483859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مسعود RU ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      2 2
      آفرین بر اقتدار معاونت حقوقی ریاست جمهوری. دود از کنده بلند میشه. دستگاه قضایی که دکتر رئیسی ریاست آن را بر عهده داشت، باز باید مفهوم قضاوت و عدالت و اقتدار را به قضات دیوان عدالت اداری کشور آموزش دهد. قانون برای اجراست، نه دور زدن، مماشات و مصلحت تراشی
      • شهروند IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
        0 0
        اینی که شما میگید عدالت نیست. آواره گی داوطلبان هست. من خودم از مخالفان شدید این نامه هستم که آرامش را از ما قبل امتحان سلب کرده.
    • بیدارفر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      رای دیوان برای آزمون 49 صادر نشده و برگزاتری آزمون در روز 22 اردیبهشت کاملا قانونی است. بیش از ده هزار داوطلب مخالف تعویق هستن و امضا نکردن این هیاهویی که این جمتاعت تعویقی راه انداختن
    • بیدارفر IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
      0 0
      رای دیوان برای آزمون 49 صادر نشده و برگزاری آزمون در روز 22 اردیبهشت کاملا قانونی است. بیش از ده هزار داوطلب مخالف تعویق هستن و امضا نکردن این هیاهویی که این جماعت تعویقی راه انداختن