۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۶

سرپرست جهاد کشاورزی ساوه:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در شهرستان ساوه نداریم

مشکلی در تامین کالاهای اساسی در شهرستان ساوه نداریم

ساوه - سرپرست جهاد کشاورزی ساوه گفت: هیچ کمبود و مشکلی در بحث تأمین کالاهای اساسی نداریم و بازرسان ما در مراکز تولیدی مستقر هستند.

علیرضا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم اظهار کرد: با تشکیل کارگروه‌ها و اکیپ‌های نظارتی وضعیت بازار را روزانه رصد می‌کنیم.

وی افزود: کشتارگاه‌های طیور شهرستان مشغول به فعالیت در شیفت‌های مختلف بوده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرست جهاد کشاورزی ساوه عنوان کرد: ۷۳و احد مرغ گوشتی، ۶ واحد مرغ تخم گذاری، ۳ واحد مرغ پولت، ۱و احد شتر مرغ و یک واحد مرغ بومی در سطح شهرستان فعال هستند.

طهماسبی تصریح کرد: روزانه حدود ۵ تن مرغ گرم در سطح شهرستان تولید می‌شود و مازاد آن به شهرهای همجوار صادر می‌شود قیمت نیز با توجه به میزان تقاضا تأمین می‌شود و اکنون در شهرستان ساوه با ۱۰ هزار تومان کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

وی در خصوص تأمین تخم مرغ و روغن شهرستان نیز گفت: مشکلی در تأمین تخم مرغ و روغن در شهرستان ساوه نداریم و تخم مرغ با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

سرپرست جهاد کشاورزی ساوه در خصوص وضعیت روغن در این شهرستان عنوان کرد: واحدهای تولیدی ما فعال هستند اما از زمان افزایش قیمت تقاضایی از سوی بازار نداشته و اگر در برخی فروشگاه‌ها روغن موجود نیست دلیل بر کمبود آن در شهرستان نیست بلکه تقاضا پایین بوده است.

کد خبر 5494181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha