صبح امروز اتفاق افتاد؛

حملات هوایی تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

حملات هوایی تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

منابع فلسطینی از حمله راکتی از نوار غزه به شهرک صهیونیست نشین عسقلان و حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به یکی از مقرهای مقاومت در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع محلی فلسطینی بامداد امروز شنبه از حمله راکتی مقاومت از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز یا این منطقه خبر دادند.

این منابع افزودند در این حمله دست کم یک راکت به شهرک صهیونیست نشین عسقلان اصابت کرد و در پی این حمله آژیر خطر در این شهرک به صدا درآمد.

ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید این حمله مدعی شد که راکت شلیک شده از نوار غزه توسط سامانه گنبد آهنین رهگیری و منهدم شده است.

این حمله راکتی در حالی انجام شد که منابع مذکور اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز در واکنش به حمله راکتی راکتی از نوار غزه، مقر «صلاح الدین» متعلق به مقاومت را در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند. در پی این حمله ستون‌ها دود از این مقر برخاست.

در همین حال، پهپادهای صهیونیست یک برج دیده‌بانی مقاومت و زمینی کشاورزی را در منطقه ملکه در شرق محله زیتون در شرق غزه هدف قرار دادند. گفته می شود اهدافی در شمال و شرق غزه نیز بمباران شده است.

از سوی دیگر، رسانه های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های مقاومت را در بیت حانون واقع در شمال غزه هدف قرار دادند.

کد خبر 5516884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha