در هفته اول مردادماه؛

کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود

کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات برگزار می شود

کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، هفته اول مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، مرداد ماه سال جاری طی دو روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

دکتر حسین قرایی رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT با اعلام این خبر بیان کرد: در این کنفرانس که با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی برگزار می شود، ارگان های مختلف نظامی و امنیتی و ۵۱ شرکت خصوصی به ویژه اپراتورهای مطرح تلفن همراه حضور خواهند داشت.

وی همچنین افزود: در این کنفرانس که با تمام ظرفیت حوزه امنیت کشور برگزار می شود، مراکز پژوهشی آپاهای دانشگاه (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی) نیز حضور خواهند داشت تا توانمندی‌های خود در عرصه تولید، خدمات و امنیت را در معرض ظهور قرار دهند.

رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات با بیان اینکه این چهارمین کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی حاکمیت با توانمندی های شرکت های خصوصی در حوزه امنیت شبکه ملی اطلاعات است.

قرایی در پایان اظهار کرد: در این کنفرانس قراردادهایی با نهادهای امنیتی کشور منعقد خواهد شد و همچنین از محصولات امنیتی شرکت های خصوصی در این حوزه رونمایی می شود.

کنفرانس ظرفیت امنیت، تاب آوری و پایداری شبکه ملی اطلاعات روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

کد خبر 5528644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha