یک منبع امنیتی خبر داد؛

تمهیدات ویژه حشد شعبی عراق برای تامین امنیت مناطق مختلف الانبار

تمهیدات ویژه حشد شعبی عراق برای تامین امنیت مناطق مختلف الانبار

یک منبع امنیتی در فرماندهی نیروهای حشد شعبی در استان الانبار اعلام کرد که این نیروها تدابیر امنیتی ویژه ای در این استان اتخاذ کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی در فرماندهی نیروهای حشد شعبی در استان الانبار اعلام کرد که این نیروها تدابیر امنیتی ویژه و بی سابقه‌ای را در مسیرهای ورودی و خروجی این استان اتخاذ کرده اند.

منبع مذکور افزود: نیروهای حشد شعبی مستقر در مناطق مختلف استان الانبار همزمان با عید قربان، اقدامات امنیتی بی سابقه‌ای را در همه مسیرهای ورودی و خروجی این استان اتخاذ کردند.

منبع مذکور یادآور شد: در چارچوب اجرای طرح امنیتی به مناسبت عید قربان، نیروهای حشد شعبی موانع امنیتی در مسیرهای منتهی به صحرای الانبار در نوار مرزی با سوریه مستقر کردند و اوضاع امنیتی در اکثر شهرهای استان الانبار با ثبات گزارش شده است.

گفتنی است نیروهای حشد شعبی در مناطق مختلف استان الانبار عملیات پیشگیرانه ای را برای تعقیب عناصر باقی مانده گروهک تروریستی داعش انجام می‌دهند.

روز گذشته نیز علی کریم الحسناوی معاون فرمانده عملیات «فرات میانه» حشد شعبی عراق گفت که طرح امنیتی ویژه‌ای برای تأمین امنیت مناسبت‌های دینی اجرا شد و نیروهای حشد شعبی در چندین محور از جمله کربلا-بغداد، کربلا-نجف و کربلا-حله مستقر خواهند شد.

کد خبر 5534717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha