۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۸

امیر آقا محمدی خبر داد؛

الحاق سامانه‌های جدید میان برد ودوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی

الحاق سامانه‌های جدید میان برد ودوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سامانه‌های جدید میان برد و دوربرد به سازمان رزم پدافند هوایی ملحق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر صمد آقا محمدی رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز ۵ شهریورماه ۱۴۰۱، اظهار داشت: در رزمایش‌های آتی نیروی پدافند هوایی ارتش سامانه‌های پدافندی قبلی ارتقا و سامانه‌های جدید میان برد و دور برد بعد از تست عملیاتی به سازمان رزم این نیرو ملحق می‌شود.

امیر آقا محمدی، افزود: سامانه‌های شبیه ساز کاملاً بومی که توسط متخصصین فنی و تلاشگر داخلی ساخته شده و نیز جز الزامات آموزشی هم می‌باشد روند روبه رشد و مطلوبی را در بکارگیری سامانه‌های راداری و موشکی به وجود آورده است.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پهپاد یکی از مؤلفه‌های قدرت نوین در دنیای امروزاست، خاطرنشان کرد: عملیات پهپادی اخیر ارتش کشورمان با مأموریت‌های مختلف تجسس، کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری، انهدام و …اخطاری جدی و قاطع برای بیگانگانی است که فکر تجاوز و نفوذ به خاک ایران رادارند.

وی، تصریح کرد: هم افزایی، تعامل، تبادل اطلاعات و نیز همکاری شگرفی بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش و سایر سازمان‌های نظامی، مراکز علمی دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان برقرار است که موجب روند روبه جلو و پیشرفت فزاینده ای در مجموعه‌ی نیروی پدافند هوایی ارتش شده است.

کد خبر 5574452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha