۸ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد؛

برگزاری اولین رویداد بسته‌بندی در استان قزوین

 برگزاری اولین رویداد بسته‌بندی در استان قزوین

قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: اولین رویداد طراحی بسته‌بندی با موضوع اقتصاد هنر در استان قزوین برگزار می‌شود.

محمدحسین فائزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری اولین رویداد بسته‌بندی اظهار کرد: اولین رویداد طراحی بسته‌بندی با موضوع اقتصاد هنر در استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین بیان کرد: تجربه رویدادهای هنری زیاد نیست و تفاوت این دوره با سایر دوره‌ها کشکولی از رویدادهاست که آموزش بخشی از آن است و به مراتب این رویداد به خروجی هنری و اقتصادی منتهی می‌شود.

وی افزود: در تلاش هستیم در رویدادهایی که به‌صورت سلسه‌وار برگزار می‌شود سطح و توان تولید هنرمندان ارتقا پیدا کرده و این ارتقا تا جایی ادامه پیدا کند تا با نیاز مشتری منطبق شود.

این مسئول ابراز کرد: در این رویداد متقاضی پای میز نشسته و به‌طور مستقیم با طراح صحبت می‌کند و نیاز خود را مطرح می‌کند و هنرمند می‌تواند به فراخور نیاز طرح را ارائه می‌دهد که این امر سبب گره خوردن عرضه و تقاضا می‌شود.

وی ادامه داد: گره خوردن عرضه و تقاضا در چرخه اقتصاد هنرمند و فروش محصولات اثر گزار است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: این رویداد از چهارشنبه هفتم دی‌ماه تا ۱۱ دی‌ماه ضمن بازدید از چاپخانه شرکت‌ها با حضور جمعی از اساتید هنری، دانشجویان رشته هنر و با همکاری شرکت شهرک‌ها، خانه خلاق، پارک علم و فناوری و انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین برگزار می‌شود

کد خبر 5668086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      خواهشا یه کم رزومه این آقایون مدیر رو بیگبررسی کنید بعد منسوب کنید که الکی هر بچه ای مدیر دستگاه ها نشه و مردم بیش از پیش اذیت نشن568