۱۲ دی ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴

فرماندار پارس آباد:

کمبود نیروی انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد را رنج می‌دهد

کمبود نیروی انسانی فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد را رنج می‌دهد

پارس آباد-فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با کمبود نیروی انسانی و اعتبار مواجه است که اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی را در این شهر با مشکل مواجه کرده است.

جابر جهان بین در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شهرستان پارس آباد ظرفیت و قابلیت بالایی در حوزه فرهنگی و هنری دارد که باید از تمامی این ظرفیت‌ها به خوبی بهره برداری شود.

وی با اشاره به اینکه ارشاد اسلامی پارس آباد با کمبود نیروی انسانی و اعتبار روبروست، خاطرنشان کرد: در صورت تأمین و افزایش اعتبار با وجود هنرمندان توانا می‌توان شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری فاخری در شهرستان بود.

فرماندار پارس آباد ادامه داد: شهرستان پارس آباد با توجه به نزدیکی به کشور آذربایجان نیازمند تدوین برنامه جامع فرهنگی و تأمین اعتبار لازم برای اجرا به منظور مقابله با تهاجمات فرهنگی کشورهای غربی است.

جهان بین با تاکید بر جذب نیروی انسانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد به منظور تقویت و رفع برخی کمبودها افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد بنابراین وجود نیروهای متخصص و کاربلد در حوزه فرهنگی و تأمین اعتبارات فرهنگی اقدامات قابل قبول و رویدادهای فاخری را در آینده‌ای نزدیک در سطح شهرستان رقم خواهد زد.

وی به دیدار اخیر خود با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اشاره کرد و افزود: گروه‌های متعدد هنری و تئاتر در این شهرستان فعال هستند که امیدواریم با عنایت ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد ارتقای چهره هنر در این شهرستان باشیم.

کد خبر 5671812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha