۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵

بازدید وزیر بهداشت از پایگاه اورژانس و داروخانه ای در شمال تهران

بازدید وزیر بهداشت از پایگاه اورژانس و داروخانه ای در شمال تهران

وزیر بهداشت، به طور سرزده از یک پایگاه اورژانس و داروخانه ای در شمال تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی برودت هوا و بارش برف طی روزهای اخیر در تهران و شدت بیشترِ بارش‌ها در مناطق پنج‌گانه شمال تهران، بهرام عین اللهی روز سه شنبه با حضور در پایگاه ۲۲۰ اورژانس منطقه قلهک در منطقه ۳ تهران از روند خدمت رسانی اورژانس ۱۱۵ به هموطنان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید به بررسی تعداد آمبولانس‌ها و موتورلانس ها و دفتر عملکرد روزانه و همچنین تعداد مأموریت‌های این پایگاه در یک هفته اخیر پرداخت.

گفتگوی تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امدادهای مردمی اورژانس تهران و همچنین گفتگو با تکنسین‌ها و کارشناسان سازمان اورژانس واقع در پایگاه ۲۲۰ قلهک و بررسی گزارش عملکرد و شیفت‌های آنان، بخش دیگری از بازدید وزیر بود.

در همین راستا، وزیر بهداشت، به صورت سرزده از داروخانه شبانه روزی پاسداران بازدید کرد.

بازدید وزیر بهداشت از پایگاه اورژانس و داروخانه ای در شمال تهران

عین اللهی با حضور در این داروخانه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به گفتگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخت و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم‌ها و انواع آنتی بیوتیک‌ها را مورد بررسی قرار داد.

بررسی سامانه‌های رایانه‌ای داروخانه و اتصال آنها به سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و پرداختی بیمه‌ها به داروها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود.

کد خبر 5684759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha