۲ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری خراسان جنوبی خبرداد؛

ثبت ۱۰۳ هزار درخواست از رئیس جمهور در دور دوم سفر به خراسان جنوبی

ثبت ۱۰۳ هزار درخواست از رئیس جمهور در دور دوم سفر به خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۰۳ هزار نامه مردمی درسفر دوم ریاست جمهور به استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی ملکی ظهر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی با توجه به تداوم سرما و احتمال کاهش فشار گاز موظف به استفاده از سوخت جایگزین هستند.

وی با اشاره به اینکه برقراری ارتباطات مردمی و امور حقوقی و اجرایی دستگاه اجرایی تابعه وزارت کشور از جمله وظایف این دفتر است، افزود: مردم می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی ۱۱۱ دولت درخواست‌ها، پیشنهادات و درخواست‌های خود را مطرح کنند تا از این طریق پیگیری لازم در زمینه آنها انجام شود.

ملکی با بیان اینکه نتیجه پیگیری‌های انجام شده در خصوص درخواست‌های مردمی با ارسال پیامک به آنها اعلام می‌شود، گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان حدود ۱۰۳ هزار نامه مردم جمع آوری و کار اجرایی مربوط با آنها انجام و در حال حاضر پیگیری‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی در این خصوص در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از آن جایی که دستگاه‌های اجرایی حق شکایت از هم دیگر را ندارند، رسیدگی به اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی تابع وزارت کشور به استانداری‌ها واگذار شده است که از طریق این دفتر اقدامات مورد نظر انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به ورود توده هوای سرد از اواخر دی ماه به کشور و استان، ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان به ریاست استاندار برای تأمین گاز خانگی ادارات خراسان جنوبی از ۲۲ دی ماه تا دیروز شنبه تعطیل شد.

ملکی با ذکر این نکته که بر این اساس همچنین مراکزی که زیاد گاز استفاده می‌کنند هم تعطیل شدند، اظهار کرد: نظارت عامه بر اجرای این مصوبه انجام شد و بر این اساس از دستگاه‌های اجرایی و موتورخانه‌های آنها هر روز بازدید می‌شد و گزارش آن هر شب در جلسه ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف گاز استان ارائه می‌شد.

به گفته وی، از روز گذشته شنبه، هم بر اساس مصوبه این ستاد با دو ساعت تأخیر ادارات آماده ارائه خدمات به مردم هستند به شرط اینکه از سوخت جایگزین گازوئیل برای گرمایش استفاده کنند.

ملکی افزود: روز گذشته بازدیدهای از تعدادی از دستگاه‌های اجرای انجام شد که نشانگر استفاده از سوخت جایگزین در ادارات بود و تنها به تعداد کمی در خصوص استفاده از سوخت جایگزین تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه تا این لحظه جز در موارد اندکی که در انتهای خط انتقال گاز قرار دارند، مشکل خاصی در این باره نداشتیم، افزود: با وجود تعطیلی دستگاه‌های اجرایی در هفته گذشته، مجموعه مدیران استان برای مدیریت مشکلات احتمالی در ادارات حضور داشتند که نتیجه آن تأمین گاز پایدار برای مصارف خانگی بود.

کد خبر 5689158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha