۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۲۰

معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد خدمات سفر در اردبیل

آغاز فعالیت کمیته‌های ستاد خدمات سفر در اردبیل

اردبیل-قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل گفت: کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر اردبیل با تعیین اعضا و با حضور روسای دستگاه‌ها کار خود را به صورت جدی آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال‌الدین میرجعفریان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار کرد: کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر با تعیین اعضا و با حضور رؤسای دستگاه‌ها کار خود را به صورت جدی آغاز کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ لازم است که کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر با جدیت فعال باشند و رؤسای دستگاه‌ها اقدامات کمیته‌ها را شخصاً پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های گسترده‌ای در حوزه گردشگری دارد و به منظور استفاده از ظرفیت‌های استان، فرمانداران، شهرداران، دهیاران و مسئولین تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند تا میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم.

میرجعفریان تاکید کرد: فرصت خوبی تا عید نوروز وجود دارد تا با همراهی تمامی دستگاه‌ها استان را برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده کنیم و اقداماتی را در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

وی ادامه داد: مجتمع‌های بین‌راهی، آب‌های گرم، رستوران‌ها، مراکز اقامتی و سایر تأسیسات گردشگری از جمله مواردی هستند که در طول تعطیلات و پیک مسافرت‌ها باید نظارت مستمر بر این مراکز وجود داشته باشد.

قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل همچنین با اشاره به سایر اقدامات لازم گفت: ساماندهی ورودی شهرها، معابر و پارک‌ها و تعیین کمپ‌های چادرزنی از جمله مواردی است که برای استقبال از مسافران در تعطیلات نوروزی باید آماده شوند.

کد خبر 5692051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha