۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۲۷

داور خارجی رشته صوت بخش خواهران در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

تعامل داوران ویژگی داوری در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ایران

تعامل داوران ویژگی داوری در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن ایران

داور خارجی رشته صوت در بخش خواهران گفت: تبادل و تعامل بین داوران وجود دارد و سطح شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته بسیار خوب بود.

داور عرب زبان رشته صوت بخش خواهران که به دلایل امنیتی نخواست نام و کشورش فاش شود در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این دوره از مسابقات اظهار داشت: امسال دومین بار است که به عنوان داور در مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کنم.

وی به فعالیت‌های قرآنی خود اشاره و تصریح کرد: بیش از دو دهه است که در حوزه قرآن کریم فعالیت دارم و در محضر اساتید برجسته قرآنی تلمذ داشته و کسب فیض کرده ام. علمایی همچون شیخ احمد عیسی و شیخ العریفی سابقه طولانی در عرصه فعالیت‌های قرآنی دارند و برای ما الگو هستند.

این داور خارجی رشته صوت گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران است که این مسابقات را برگزار می‌کند و رهبر فرزانه امت اسلامی این زمینه را فراهم کردند تا این مسابقات برگزار شود همه این اتفاقات نیک از ذهن و فکر ایشان نشأت می‌گیرد.

وی درباره هیأت داوران ابراز کرد: چون بنده سال پیش هم در مسابقات حضور داشتم بخواهم مقایسه کنم به این صورت است که سال گذشته به دلیل وضعیت شیوع کرونا و شرکت غیر حضوری متسابقین هماهنگی‌های بیشتری در حوزه ارزیابی‌ها صورت گرفت اما امسال به دلیل حضوری بودن شرکت کنندگان مقداری شاهد ناهماهنگی‌هایی بودیم که البته مسؤولان و برگزار کنندگان به سرعت این کمبود و نقص را جبران کردند و می‌بینیم این مسابقات طبق روال خود در حال برگزاری است.

این داور خارجی خاطرنشان کرد: تبادل و تعامل بین داوران وجود دارد و سطح شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته بسیار خوب بود.

کد خبر 5715588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha