۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴

برخورد جدی با تخلفات؛

پایش‌های هوایی در سواحل بوشهر انجام می‌شود/ رصد شناورهای تفریحی

پایش‌های هوایی در سواحل بوشهر انجام می‌شود/ رصد شناورهای تفریحی

بوشهر- رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: پایش های هوایی مستمر و رصد دائمی شناورهای تفریحی در سواحل استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت خسروی صبح جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پایش های هوایی مستمر و رصد دائمی شناورهای تفریحی در سواحل استان بوشهر انجام می‌شود اظهار کرد: با هرگونه عدم رعایت الزامات ایمنی در سواحل استان برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: با توجه به مشخص شدن حریم فعالیت قایق‌ها و اعلام به مبادی ذیربط، متأسفانه کماکان فعالیت اینگونه قایق‌ها در محدوده‌های غیر مجاز رؤیت می‌شود.

وی گفت: با هدف برخورد قاطع با متخلفان، با استفاده از ظرفیت پایش هوایی جایروپلن مستندات کاملی تهیه و در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار داده شده است.

خسروی ادامه داد: در این زمینه مقرر شده در راستای تأمین ایمنی کامل گشت‌های دریایی، با قید اولویت از فعالیت قایق‌های متخلف جلوگیری شود.

وی گفت: همزمان با ایام نوروزی ۶ شناور ناجی و ۱۲ شناور همیار ناجی با هدف امدادرسانی به موقع در آماده باش کامل قرار دارند.

کد خبر 5739410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha