۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۵۴

سرمربی ازبکستان: مقابل ایران اشتباهات فاحش داشتیم

سرمربی ازبکستان: مقابل ایران اشتباهات فاحش داشتیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ایران از اشتباهات فاحش ما استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر احمدوف در پایان بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان که امروز یکشنبه در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد، گفت: بازی خوبی بود و از فدراسیون ایران تشکر می‌کنم. ایران هم خوب بازی کرد و از همه مهمتر تماشاگران خونگرم بودند.

وی افزود: در بازی امروز اشتباهات فاحش داشتیم و ایران از این اشتباهات استفاده کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان تصریح کرد: با ای ران بازی‌های زیادی در تورنمنت‌های مختلف انجام دادیم. این بازی‌ها کمک می‌کند تا در بازی‌های آینده بهتر بشویم.

احمدوف یادآور شد: هر تیمی برای خودش تکنیک و بازیکن خاصی دارد. تیم ملی برزیل تیمی است که شاید خیلی کم اشتباه کند و فرصت کمی به شما بدهد. بازیکنان ایران شاید اشتباهاتی داشته باشند و فرق زیاد است.

سرمربی ازبکستان در خصوص بازی روز سه شنبه برابر ایران و احتمال تغییر برنامه در آن مسابقه گفت: این بازی‌ها را به چشم مسابقه دوستانه نمی‌بینیم و بازی‌هایی می‌بینیم که سطح بالایی دارد. سعی می‌کنیم در مسابقه بعد ایران را شکست بدهیم.

احمدوف درباره اینکه چرا تیمش نتوانست پنالتی نقطه دوم را از ایران بگیرد گفت: تلاش کردیم از ایران خطای ششم را بگیریم ولی ایران باهوش بازی کرد و به ما اجازه نداد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا ازبکستان در جام ملت‌های آسیا یا جام جهانی خوب نتیجه نمی‌گیرد گفت: بازیکنان ما فقط در ازبکستان بازی می‌کنند ولی ایران بازیکنانی دارد که در اسپانیا بازی می‌کنند. این سطح شما را بالاتر می‌برد. ما هم سعی می‌کنیم بهتر بشویم.

کد خبر 5756724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha