مرکز مطالعات اسیران فلسطین گزارش داد:

بازداشت ۵۳۰ فلسطینی از جمله ۵۰ زن و کودک در ماه گذشته میلادی

بازداشت ۵۳۰ فلسطینی از جمله ۵۰ زن و کودک در ماه گذشته میلادی

یک مرکز مطالعاتی فلسطینی در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که در ماه جولای، ۵۳۰ فلسطینی از جمله ۴۲ کودک و ۸ زن توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه قدس، مرکز مطالعات اسیران فلسطین در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه گذشته میلادی و به ویژه در جریان یورش به اردوگاه جنین، ۵۳۰ فلسطینی را بازداشت کرده‌اند. در میان این بازداشت‌شدگان، ۴۲ کودک و ۸ زن فلسطینی نیز دیده می‌شوند.

این مؤسسه فلسطینی اعلام کرد که شهر جنین با ۱۷۵ بازداشتی، بیشترین تعداد بازداشت‌شدگان فلسطینی را داشته و پس از آن شهر قدس با ۱۶۵ بازداشتی قرار دارد. علاوه بر این موارد، چندین حکم تبعید و بازداشت خانگی از سوی رژیم صهیونیستی برای اهالی قدس صادر شده است.

همچنین در ماه گذشته میلادی، ۴ تن از فلسطینیان ساکن نوار غزه نیز که همگی ماهی‌گیر بودند توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در آب‌های غزه بازداشت شدند، اما کمی بعد در گذرگاه بیت حانون آزاد شدند.

دادگاه‌های رژیم صهیونیستی در ماه جولای، ۲۱ حکم تبعید را علیه فلسطینیان صادر کردند که بیشتر آن‌ها مربوط به تبعید از مسجدالاقصی بوده است. همچنین این دادگاه‌ها ۲۵ حکم بازداشت خانگی را در حق فلسطینیان صادر کرده‌اند که ۲۲ نفر از محکومین این حکم‌ها، کودکان فلسطینی بوده‌اند.

رژیم صهیونیستی بازداشت اداری فلسطینیان را نیز در ماه گذشته میلادی ادامه داده و ۲۲۵ حکم بازداشت اداری را در حق فلسطینیان صادر کرده است.

کد خبر 5852712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha