راهپیمایی کنندگان یمنی:

نیروهای خارجی در دریای سرخ و خلیج عدن با آتش بازی نکنند

نیروهای خارجی در دریای سرخ و خلیج عدن با آتش بازی نکنند

شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در سالگرد شهادت زید بن علی، خواستار موضع جدی و قاطع در قبال هتاکی به قرآن کریم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، شهروندان یمنی با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در سالگرد شهادت زید بن علی، خواستار موضع جدی و قاطع در قبال هتاکی به قرآن کریم شدند.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: ما از امت اسلامی می خواهیم که موضع جدی و قاطع و مسئولانه در قبال دشمنان و هتاکی آنها به قرآن اتخاذ کنند. کمترین کار ممکن در قبال کشورهایی که در آنها به قرآن هتاکی رخ می دهد، قطع روابط دپیلماتیک و تحریم اقتصادی آنان است و اگر در این حد اقدام نشود کوتاهی بزرگی در قبال مهمترین مقدسات مسلمین شده است.

راهپیمایی کنندگان تاکید کردند: ما بر موضع خود در حمایت از مساله فلسطین تاکید داریم و تلاش ما تقویت همکاری و هماهنگی با برادران مبارز فلسطینی و محور جهاد و مقاومت تا پاکسازی فلسطین است.

همچنین در این بیانیه آمده است: ما حمایت خود را از ملتهای بحرین و سوریه، لبنان، عراق و ایران و سایر بلاد اسلامی اعلام می کنیم.

در این بیانیه همچنین از ائتلاف سعودی خواسته شده است که به محاصره یمن پایان دهند و در راستای حل مشکلات مربوط به اسیران یمنی حرکت کرده و از توطئه ها برای جدایی بخشهایی از یمن دست بردارند.

راهپیمایی کنندگان بیان کردند: به نیروهای خارجی در دریای سرخ و خلیج عدن می گوییم که با آتش بازی نکنید. اگر به آبها و جزایر ما نزدیک شوید، تاوان سنگینی به یاری خدا خواهید داد.

کد خبر 5859810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha