۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

سرپرست اداره کل ارشاد استان مرکزی:

هشتمین جام قهرمانان بازی‌های رایانه ای ایران دراراک برگزار می‌شود

هشتمین جام قهرمانان بازی‌های رایانه ای ایران دراراک برگزار می‌شود

اراک- سرپرست اداره کل ارشاد استان مرکزی گفت: هشتمین جام قهرمانان بازی‌های رایانه ای ایران با رویکرد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در دو بخش حضوری و موبایلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین محمودی فر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هشتمین جام قهرمانان بازی‌های رایانه‌ای ایران با رویکرد جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در دو بخش حضوری و موبایلی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان فرصت دارند تا ۱۶ شهریور به سایت baziko.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: مرحله استانی بخش حضوری ۱۹ شهریور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و صدا و سیما و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و اتحادیه بازی‌های رایانه‌ای در فرهنگسرای آئینه برگزار و به سه نفر اول جوایز نفیس اهدا و سه نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

محمودی فر ادامه داد: ثبت تام در این مسابقه رایگان بوده و شرایط سنی ندارد اما توجه بیشتر به حوزه جوانان نوجوانان است.

وی بارگذاری موبایلی را نیز در این سامانه مذکور دانست و گفت: در طول تابستان ۲۰ بازی ایرانی در این سایت بارگذاری شده که می‌توانند در این بازی‌ها شرکت کنند.

محمودی فر اضافه کرد: مدیریت فرهنگی کشور تصمیم گرفته برای هدایت نسل جوان نوجوان و تبدیل فرصت این بازی‌ها برای جوانان جهت سوق پیدا کردن به بازی‌های ایرانی از این مسابقه استفاده کند.

وی حضور بانوان و آقایان را در این بازی‌ها بلامانع دانست و گفت: تمامی بازی‌های این مسابقه ایرانی است.

کد خبر 5873093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha