۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

پیشنهاد تایید ۴ دانشگاه برای ورود هر قانون به مجلس

پیشنهاد تایید ۴ دانشگاه برای ورود هر قانون به مجلس

یک نماینده مجلس گفت: در قانون‌گذاری پیشنهاد دادیم که هر قانون برای ورود به مجلس حداقل امضای چهار دانشگاه مرتبط و دو اندیشکده مرتبط را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال شاکری عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر و نماینده مجلس در رویداد ملی طراحی خودروی پرنده در دانشگاه امیرکبیر با تاکید بر اینکه خودروی پرنده از موضوعات مهم و کلان صنعتی است که هم اکنون در سطح دنیا مطرح شده خاطر نشان کرد: اندیشکده سیاست گذاری امیرکبیر مرکز نوآوری معراج و یک شرکت مهندسی با مشارکت یکدیگر این رویداد مهم را رقم زدند.

وی افزود: امیدواریم که این دسته از رویدادها فتح بابی برای اجرای طرح‌های پیشران باشد و همچنین امید است این دسته از موضوعات در اندیکشده سیاست گذاری امیر کبیر با حضور فارغ التحصیلان دانشگاه در کشور توسعه یابد.

نماینده مجلس خاطر نشان کرد که در برنامه هفتم برای حمایت از پروژه‌های کلان و پیشرو چند قانون تصویب شده که در چند روز آینده در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

شاکری گفت: همچنین در قانون‌گذاری پیشنهاد دادیم که هر قانون برای ورود به مجلس حداقل امضای چهار دانشگاه مرتبط و دو اندیشکده مرتبط را داشته باشد در غیر این صورت وارد آن حوزه نمی‌شویم.

کد خبر 5903250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
      0 0
      خیابان های ایران که هر سه متر از عرض آن رد می شود امکان استفاده از خودرو های پرنده در آن وجود ندارد