۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۳۸

آیت الله حسینی بوشهری:

صهیونیست‌ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد

صهیونیست‌ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد

قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اتحاد فلسطینیان برابر رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد و ما شاهد عزت و عظمت امت اسلامی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حسینی بوشهری در وبینار «غزه مظلوم مقتدر» ضمن تسلیت مصیبت نسل کشی مردم مظلوم فلسطین و غزه اظهار داشت: حادثه‌ای که این روزها در سرزمین‌های اشغالی اتفاق می‌افتد بی سابقه نیست. هرکس رژیم کودک کش اسرائیل را بشناسد، می‌داند که کارنامه ننگین این رژیم در آن جز قتل و خیانت و اشغال سرزمین مردم مظلوم فلسطین دیده نمی‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی حرکتی بسیار بزرگ و غافلگیرکننده برای دشمن بود. این رژیم بر این باور بود که فلسطینیان نمی‌توانند کوچک‌ترین تعرضی به تل آویو و شهرهای دیگر داشته باشند. اما به مدد الهی توانستند سرویس‌های امنیتی و توان نظامی آنها را از کار بیندازند و آنها را در شوک عظیمی فرو بردند.

رئیس جامعه مدرسین تأکید کرد: به ملت فلسطین می‌گوئیم امروز شیعه و سنی در کنار هم قرار دارند و حتی مسیحیت هم در کنار شما هستند و صفی واحد در برابر رژیم اشغالگر تشکیل شده است و اشغالگران این آرزو را به گور خواهند برد و ما شاهد عزت و عظمت امت اسلامی خواهیم بود.

کد خبر 5927189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha