سخنگوی حماس: حملات اسرائیل ناشی از ناتوانی آن در پیروزی است

سخنگوی حماس: حملات اسرائیل ناشی از ناتوانی آن در پیروزی است

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حال نسل‌کشی جمعی فلسطینیان در نوار غزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در نوار غزه مرتکب نسل‌کشی جمعی شده است و به صورت عامدانه مناطق مسکونی را هدف قرار می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به دلیلِ انجام حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزود: حملات اسرائیل از ناتوانی آن در تعیین سرنوشت جنگ نشأت می‌گیرد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: اسرائیل در تلاش است که مردم ما را از شمال نوار غزه به سوی جنوب آن کوچ بدهد. این موضوع بخشی از اهداف اسرائیل است.

همچنین وی با اشاره به اقدامات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان تصریح کرد: یک نسل‌کشی واقعی در حق ملت فلسطین در حال انجام است.

گفتنی است وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد و اعلام کرد: تاکنون هشت هزار و ۷۹۶ نفر به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس این گزارش از این تعداد سه هزار و ۶۴۸ نفر را کودکان تشکیل می‌دهند. همچنین دو هزار و ۲۹۰ زن هم تاکنون و طبق اعلام وزارت بهداشت غزه به شهادت رسیده‌اند. همچنین تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۲۲ هزار و ۲۱۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 5927755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha