۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴

برنامه‌ تجمع سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه در بوشهر اعلام شد

برنامه‌ تجمع سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه در بوشهر اعلام شد

بوشهر- معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از برگزاری تجمعی به مناسبت روز جهانی حمایت از کودکان مظلوم غزه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی غضنفری بعد از ظهر چهارشنبه در نشست هماهنگی تجمع سراسری حمایت از کودکان غزه اظهار داشت: شنبه ۲۷ آبان ماه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح تجمع حمایت از کودکان مظلوم غزه در میدان شهید رئیس‌علی دلواری مرکز بوشهر با حضور تمامی اقشار مردم برگزار می‌شود.

سرهنگ غضنفری با بیان اینکه این تجمع در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود اذعان کرد: تمامی جنگ‌هایی که در جهان رخ می‌دهد با هدف سیاسی و نظامی آغاز می‌شود اما رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات اخیر خود نه تنها هیچ دستاورد نظامی نداشته بلکه از نظر سیاسی نیز در تمامی کشورها بسیار متزلزل شده است.

وی با اشاره به تجمعات متعدد کشورها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با جنایات وحشیانه خود بر علیه مردم مظلوم غزه افکار عمومی را طوری جریحه‌دار کرده است که تجمعات بی‌سابقه‌ای در تمامی کشورها در جهت حمایت از مردم غزه اتفاق افتاده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان هدف از برگزاری این تجمع را حمایت از کودکان مظلوم غزه دانست و اظهار کرد: شایسته است تمامی مسؤولین ذیربط نسبت به برنامه‌ریزی در راستای برگزاری هرچه بهتر این تجمع باشکوه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 5940158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha