۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹

پرستاران نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

پرستاران نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

بوشهر- آئین تجلیل از پرستاران نمونه استانی و کشوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ملکی‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عصر شنبه در آئین تجلیل از پرستاران در بوشهر اظهار داشت: مطالبات پرسنل را با جدیت دنبال کرده و می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری روز میلاد بزرگ بانوی عالم، نماد ایثار، شهامت، شجاعت و نماد تبیین عاشورا به نام روز پرستاراست، تصریح کرد: ۸۵ مجوز جذب نیروی انسانی را به حوزه پرستاری اختصاص دادیم و همچنین از ۲۶۱ مجوز جذب نیروی انسانی نیز که آزمون آن برگزار شد، بخشی به حوزه پرستاری اختصاص داده شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مقام عالی وزارت نیز برای پرداخت مطالبات جامعه پرستاری به جد پیگیر هستند که ان‌شاءالله به سرانجام بهتری رسانیده شود.

ملکی‌زاده با بیان اینکه بازوی توانمند خدمت در حوزه سلامت پرستاران هستند افزود: جامعه پرستاری در لحظاتی که دیگران در کنار خانواده خود هستند، آنها مشغول ارائه خدمت به همنوعان خود هستند.

وی اضافه کرد: تمام درآمدهای بیمارستانی صرف هزینه‌های پرسنلی و بخش کوچک نیز اختصاص به وسایل مصرفی شده است و در دوران مدیریت مان درآمدهای بیمارستانی را صرف کارهای عمرانی و تجهیزات سرمایه‌ای نخواهیم کرد.

پرستاران نمونه استان بوشهر تجلیل شدند

ملکی‌زاده اضافه کرد: هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعان سلامت را در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا نباید فراموش کند.

وی در خصوص مسئله روز دنیا یعنی فلسطین و غزه و جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اظهار داشت: کودکان، پیران و زنان و مردان مظلوم فلسطین در نقطه‌ای کوچک از عالم هستی مورد آماج حملات رژیم منحوس کودک کش اسرائیل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه بخش مهمی از مقاومت در غزه مربوط به جنگ رسانه‌ای است گفت: پزشکان، پرستاران بیمارستان‌های غزه، بزرگ‌مردان و بزرگ زنان فلسطینی در بیمارستان‌های غزه که در محاصره هستند ایستاده‌اند و آنجا را ترک نمی‌کنند و نکردند و این در صورتی است که می‌دانند تا نیم ساعت دیگر زنده نیستند اما با پرستار خبرنگاری خودشان تصاویری تهیه و تحویل دنیا دادند که چهره منحوس رژیم غاصب کودک کش فلسطین را به همه نشان داد.

کد خبر 5943380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی دایی RO ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      2 0
      باسلام و درود خدمت شما افزایش فوق العاده خاص پرستاران با ضریب سه چیشد ؟؟