۷ آذر ۱۴۰۲، ۰:۳۵

مدیرکل شیلات استان بوشهر:

توسعه دریامحور در دستور کار شیلات استان بوشهر قرار دارد

توسعه دریامحور در دستور کار شیلات استان بوشهر قرار دارد

بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: شیلات در توسعه اقتصاد دریا محور نقش اساسی را دارد و این موضوع در دستور کار شیلات استان بوشهر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی دوشنبه شب در دیدار با امام جمعه گناوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در توسعه اقتصاد دریا محور اظهار داشت: شیلات در توسعه اقتصاد دریا محور نقش اساسی را دارد و این موضوع در دستور کار شیلات استان بوشهر قرار دارد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به نقش صید و صیادی در این راستا اشاره کرد و افزود به منظور بهره برداری پایدار با نگاه ویژه به صید مسئولانه و همچنین طرح‌های در دستور کار شیلات در بازسازی ذخایر، ایجاد زیستگاه مصنوعی می‌تواند در اقتصاد دریا محور نقش جدی و اساسی داشته باشد.

امینی تصریح کرد: به منظور تولیدات بیشتر و جهش در راستای اقتصاد مورد تأکید مقام معظم رهبری، باید به سمت توسعه آبزی پروری حرکت کرد و به همین منظور شیلات استان در تلاش است با توسعه طرح‌های پرورش ماهی در قفس، پرورش میگو، پرورش ماهی در استخرهای پیش ساخته، پرورش صدف، میکرو و ماکرو جلبک‌ها و … در راستای اقتصاد دریا محور گام بردارد.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاون صید و بنادر ماهیگیری، رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی صیادی استان و رئیس شیلات شهرستان گناوه با امام جمعه گناوه دیدار و در رابطه با مسائل شیلاتی شهرستان گناوه بحث و گفتگو کردند.

کد خبر 5951888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha