۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

محمدنبی:

بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان پشتوانه تیم های ملی خواهند بود

بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان پشتوانه تیم های ملی خواهند بود

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: پس از بازگشت سرمربی تیم ملی نوجوانان از اعضای این تیم تقدیر خواهد شد و همین بازیکنان پشتوانه تیم های ملی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه شورای سیاستگذاری تیم‌های ملی که روز یکشنبه ۱۲ آذرماه برگزار شد، مصوبات مختلفی داشت که یکی از مصوبات آن برگزاری مراسم تقدیر از تیم ملی فوتبال نوجوانان بود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این تیم در رقابت‌های مقدماتی و همچنین مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ اندونزی عملکرد مطلوب و مثبتی داشت. بر همین اساس مقرر شد پس از بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان به ایران، مراسم تقدیر از بازیکنان، کادر فنی و …برگزار شود. مضاف بر اینکه به جهت حفظ این تیم و حضور بازیکنان در رده‌های بالاتر، برنامه ریزی دقیق‌تری صورت خواهد گرفت که متعاقباً اعلام خواهد شد. با این حال عملکرد نوجوانان نشان داد که بازیکنان این تیم می‌توانند در سال‌های آینده به عنوان پشتوانه محرز تیم‌های ملی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. از سوی دیگر استمرار لیگ در رده‌های سنی پایه و ادامه این مسیر امری بدیهی خواهد بود.

کد خبر 5958344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha