۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۷

رییس شورای شهر یزد:

دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار یزد بلیط رایگان اتوبوس می‌گیرند

دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار یزد بلیط رایگان اتوبوس می‌گیرند

یزد- رییس شورای شهر یزد گفت: دانش آموزان مدارس مناطق کمتر برخوردار یزد در اولویت توزیع شارژ کارت رایگان بلیط اتوبوس شهری هستند و این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله سیفی در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: به دلیل محدودیت مالی شهرداری امکان اینکه همه دانش آموزان مدارس یزد بتوانند از این طرح برخودار شوند، وجود ندارد اما برای مدارس مناطق کمتر برخوردار این اقدام انجام و در برخی مناطق دیگر شهر یزد نیز به صورت پراکنده کارت رایگان اتوبوس توزیع شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح، استقبال بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی را شاهد باشیم و گامی در راستای کاهش مشکلات ناشی از آلودگی‌های محیط زیستی و هوا برداشته شود ضمن اینکه با کاهش ترافیک، در وقت شهروندان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

در این نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد در مورد بررسی لایحه یک فوریتی تخصیص بودجه جهت شارژ وتوزیع رایگان بلیت اتوبوس برای دانش آموزان، بررسی لایحه اصلاح بودجه منطقه یک و بودجه عمرانی، بررسی لایحه اصلاحیه بودجه سازمان فرهنگی و بررسی لایحه جابجایی بودجه برای سرمایه گذاری نیز طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 5971443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha