۲۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۹

با حضور معاون فرهنگی وزیر علوم؛

اولین بازارچه مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای رونمایی شد

اولین بازارچه مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای رونمایی شد

اولین بازارچه مجازی دانشجویان، اساتید و تولیدات مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، پوستر اولین بازارچه مجازی تولیدات کارگاه‌های مهارت‌افزایی دانشجویان، اساتید و تولیدات مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور در بیستمین نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران دکتر شریعتی رونمایی شد.

اهداف طرح

از اهداف این طرح می توان به ایجاد بستر فروش مستقیم محصولات تولیدی کارگاه‌های کار دانشجویی جوار خوابگاه دانشکده‌ها، گسترش تعاملات بین دانشگاهی و افزایش تولیدات در راستای اقتصاد، و استفاده از ظرفیت عظیم کار دانشجویی در راستای تولید و اشتغال و ایجاد درآمدزایی برای دانشجویان و دانشکده‌ها اشاره کرد.

کارگاه‌های فعال مهارت‌افزایی درجوار خوابگاه

از کارگاه های فعال مهارت افزایی در جوار خوابگاه ها می توان به کارگاه های طراحی و دوخت پوشاک اسلامی ـ ایرانی، صنایع دستی و هنری، ملزومات چوبی، ملزومات فلزی، و کشاورزی اشاره کرد.

کد خبر 5993771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha