۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی:

نشاط‌آفرینی و امیدآفرینی علمی با جدیت دنبال می‌شود

نشاط‌آفرینی و امیدآفرینی علمی با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر- رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی گفت: نشاط‌آفرینی و امیدآفرینی علمی و تقویت فضای کارهای دانش‌بنیان در دستور کار کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران باقری لنکرانی ظهر شنبه در نشست با اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و اعضای کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی در بوشهر اظهار داشت: فرهنگستان علوم پزشکی مثل سه فرهنگستان علوم، فرهنگستان هنر و فرهنگستان ادبیات و زبان فارسی یک نهاد مشورتی است.

وی تصریح کرد: فرهنگستان علوم پزشکی نهادی است که وظیفه رصد، کمک به نوآوری، کمک به حرکت پرشتاب علمی کشور و کمک به ارتقا فرهنگ سلامت بین مردم می‌کند.

لنکرانی اضافه کرد: از سال گذشته فرهنگستان علوم پزشکی تصمیم گرفت واحدهای استانی تشکیل دهد که اولین واحد استانی در جنوب کشور بین منطقه‌ای که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بوشهر به نام کارگروه جنوب تشکیل شد.

نشاط‌آفرینی و امیدآفرینی علمی با جدیت دنبال می‌شود

وی تصریح کرد: خوشبختانه این کارگروه از بدو تأسیس توانسته با یک حمایت نخبگانی در بسیاری از موارد نظرات کارشناسی خوب را به فرهنگستان در تهران بدهد و بخشی از نظرات نیز به صاحب‌نظران و ذی‌نفعان منتقل شده است.

رئیس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم بتوانیم به یک حرکت پرشتاب به نشاط‌آفرینی و امیدآفرینی علمی در این دو استان کمک کنیم تا مسیر علمی بیشتر شکوفا بشود و فضای کارهای دانش‌بنیان را تقویت کنیم.

کد خبر 5999353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha