حمله موشکی حزب‌الله لبنان به ۲ موضع صهیونیستی

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به ۲ موضع صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به ۲ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در تپه‌های اشغالی کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ عملیات جدید را علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱:۴۵ عصر امروز دوشنبه ۵ فوریه ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱:۳۵ عصر امروز دوشنبه ۵ فوریه ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

رسانه‌های عبری زبان نیز ضمن تأیید این خبر گزارش دادند که منطقه هاردوف (مزارع اشغالی شبعا) از سمت لبنان با موشک هدف گرفته شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا در نیامده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «راشیا الفخار»، «کفر حمام» و «مرکبا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

همچنین اطراف شهرک‌های «الناقوره»، «برعشیت» و «اللبونه» در جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز خانه‌ای در شهرک «یارون» در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

کد خبر 6015523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha