۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب شد

شیراز-محسن نعمتی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به پیشنهاد استاندارد فارس و با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، محسن نعمتی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب شد.

در حکم وزیر کشور خطاب به نعمتی آماده است: بنا به پیشنهاد استاندار فارس و با توجه به تأیید معاون توسعه مدیریت و منابع به موجب این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس منصوب می‌شوید.

این حکم در ادامه می‌افزاید: امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع به ویژه منابع انسانی با بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع موفق باشید و با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمایید.

پیش از این عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس بود.

همچنین محمد هادی ایمانیه استاندار فارس طی حکمی عبدالعلی کریمی را به عنوان مشاور اجرایی استاندار منصوب کرد.

در حکم استاندار فارس خطاب به کریمی آماده است: ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مساعی جنابعالی در دوران تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس، بدینوسیله شما را به عنوان مشاور اجرایی استاندار منصوب می‌کنم.

کد خبر 6016240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha