۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۳۲

رییس انجمن بولس و پتانک کشور:

سطح فنی پتانک در استان مرکزی مطلوب است

سطح فنی پتانک در استان مرکزی مطلوب است

اراک- رییس انجمن بولس و پتانک کشور گفت: سطح فنی پتانک در استان مرکزی مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جاسم منوچهری، اظهار کرد: قدمت رشته پتانک در استان مرکزی کم بوده و البته پتانک در کشور هم سالهای زیادی نیست که راه اندازی شده است.

بنیانگذار رشته پتانک در ایران افزود: دوره افراد علاقمند و تحصیل کرده‌ای در دوره مربیگری این رشته در اراک حضور پیدا کردند که بعضی از آنها سال‌ها است پتانک را کار می‌کنند و به نظر می‌رسد دستاورد کلاس، تجهیز فنی و دانش پایه این رشته برای اعضای انجمن استان باشد.

منوچهری گفت: استان مرکزی به لحاظ جغرافیایی در نقطه خوبی واقع شده که استان‌های همجوار آن هم در پتانک قوی هستند که این ظرفیت می‌تواند فرصتی را در بعد برگزاری مسابقات و دوره‌های آموزشی برای استان مرکزی ایجاد کند که بیش از پیش ورزش پتانک در این استان توسعه یابد.

وی یادآور شد: در پانزدهمین دوره مسابقات کشور ۲ ورزشکار از استان مرکزی با تیم کیفی حاضر شدند که دستاورد این تیم در بخش بانوان و آقایان ۲ مدال طلا و نقره بود.

رئیس انجمن بولس و پتانک کشور با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی ۲۰ نفر خانم و آقا مشارکت کردند، گفت: استان مرکزی باید با تیم‌های بزرگ‌تری در مسابقات کشوری شرکت کند و به نظر می‌رسد سطح فنی خوبی در این استان وجود دارد که قابل گسترش است.

کد خبر 6050549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha