۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۷

در بازی های خارج از خانه؛

پرسپولیس جای ذوب‌آهن را در صدر گرفت + عکس

پرسپولیس جای ذوب‌آهن را در صدر گرفت + عکس

با پیروزی روز گذشته تیم فوتبال پرسپولیس برابر نساجی، شاگردان «اوسمار ویه‌را» جای ذوب آهن را در صدر جدول دیدارهای خارج از خانه گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد روز گذشته و در دیداری خارج از خانه نساجی را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا سرخ‌ها در فاصله ۴ هفته به پایان لیگ برتر، ۵۶ امتیازی شوند.

این بازی، سیزدهمین رویارویی سرخ‌ها با حریفان در خارج از تهران بود و پرسپولیس در این سیزده بازی، ۲۵ امتیاز کسب کرده و با توجه به شکست ذوب آهن برابر استقلال در ورزشگاه آزادی، شاگردان «اوسمار ویه‌را» بالاتر از این تیم به بهترین تیم خارج از خانه این فصل مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست و ششم تبدیل شدند.

پرسپولیس دو دیدار دیگر تا پایان فصل باید در خارج از ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان خود برود و باید دید سرخ‌ها در برابر هوادار و شمس آذر موفق به کسب پیروزی خواهند شد یا خیر.

جدول رده بندی تیم ها براساس بازی های خارج از خانه تا پایان هفته بیست و ششم 

کد خبر 6098979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پرویز IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
      0 0
      لطفان بجای این همه کرخوندهای الکی که میخواهید بازیای بی حساب کتاب شده به کادر فنی بگوید این رفتارهای ناپسندی که به بازیکنها هم منتقل کردند برن کلاس اخلاق اگر این تیم بخواد با این موقغیت برود آسیا همون بازی اول به خاطر اخلاق نامناسب راهی ایران میشود بازی با ذوب آهن بجز آقای حسینی باید همه تیم اخراج م