۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۷

آیت الله مکارم شیرازی:

رییس جمهور نمونه بارز مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود

رییس جمهور نمونه بارز مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود

قم- مرجع تقلید شیعیان با تسلیت شهادت رییس جمهور، او را نمونه بارز مسوول متعهد و مخلص انقلابی خواند که مواضع آگاهانه و توأم با حریتش در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خبر حادثه دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان (رحمة الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید.

ایشان در سال‌های طولانی و در عرصه‌های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود. وی نمونه بارز از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهد برد.

اینجانب این ضایعه جانکاه را به مردم عزیز و خصوصاً به خانواده و بستگان ایشان و مسئولین کشوری و لشکری تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت دارم.

لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولین پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، ان‌شاءالله.

از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانم.

کد خبر 6112904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha