۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶

فرهادی خبر داد؛

تعویق امتحانات به تصمیمات آتی موکول شد

 تعویق امتحانات به تصمیمات آتی موکول شد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: از دانش آموزان عزیز تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

وی در ادامه افزود: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir ، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu، رسانه ملی، و ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار مهر وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را کرده است تا امتحانات نهایی بدون تعویق برگزار شود؛ با این حال در صورت تعطیلی کشور احتمال تعویق امتحانات نهایی نیز وجود دارد.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش هم در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه تمام تلاش ما برگزاری به موقع امتحانات نهایی است؛ گفت: فعلاً قرار ما بر این است که امتحانات در همان برنامه اعلامی برگزار شود؛ فعلاً تعطیلی اعلان نشده است و تا زمانی که هیئت دولت تصمیمی در این خصوص نداشته باشد؛ ما هم زمان امتحانات را تغییر نخواهیم داد.

کد خبر 6113053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عزادار IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      45 1
      با سلام 💢اینجانب داوطلب کنکور 1403 و امتحان نهایی دارم  با اینکه آمادگی امتحانات دارم از لحاظ شرایط روحی و روانی بخاطر حواشی و از دست دادن ریس جمهور عزیز  کشورمان و سایر همراهان به نمایندگی دانش آموزان کشورمان از دولت مردمی اگه واقعا مردمی باشن خواهشمندم بخاطر عدم آمادگی دوطلبان شرایط روحی و روانی
    • دانش آموز IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      سلام وقت بخیر یعنی دانش آموزان حقی ندارند که در مراسم سوگواری رئیس جمهور مردمی شرکت کنند؟ دانش آموزان از دیروز تا الان اندوهگین بودند و الان هم از این حادثه در شوک هستند و بخاطر این موضوع هم نتوانستند درسها را مرور کنند... آخه این چه برنامه ریزی هست که فقط با روان بچه ها بازی میکنید؟
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      من واقعا متعجم اگر لغو نشه بابا ما هنوز توی یه شک هستیم ما هنوز باورمون نشده مثلا ما کم سن تریم شما باید دلداری بدین ما رو اینه دلداریتون خداوکیلی اینکه یه ناراحتی دیگه به غممون اضافه کنید دانش اموز تو شک روحی روانی چطور میتونه تمرکز کنه به نظر شخص شما تصمیم گیرندگان محترم
    • دانش آموز IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
      0 0
      یکم به فکر ما باشید ترو خدا ما که خوندیم ولی انقدر فضا متشنج ما رو هم درگیر کرده اصلا تمرکز نداریم من به شخصه خودم تو شوکم هنوز نمیشه اخبار رو پیگیری نکرد تا حدودی ادم وارد حاشیه میشه لطفا تصمیم منطقی و به نفع دانش اموز ها بگیرید کم اتفاقی نبوده ما هم عزاداریم