۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۰۹

امیر آشتیانی:

طوفان حوادث تأثیری بر روند حرکت نظام اسلامی ندارد

طوفان حوادث تأثیری بر روند حرکت نظام اسلامی ندارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر استحکام ساختار نظام اسلامی گفت: تبعیت از ولایت، موجب مصون ماندن کشور از هرگونه آسیبی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگویی، با بیان اینکه ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار منسجم و مستحکم است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مقتدرانه در رأس این ساختار قرار دارند و حضور معظم‌له موجب حفظ کشور است.

امیر سرتیپ آشتیانی ادامه داد: مردم بصیر ایران اسلامی، تبعیت محض از ولی فقیه دارند؛ بنابراین تا زمانی که کشورمان در مسیر اسلام و ولایت حرکت می‌کند، هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بیند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد گفت: هر اتفاقی هم در کشور رخ دهد، همه مسئولان نظام با تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مصمم و با انگیزه وظایف خود را انجام می‌دهند.

امیر آشتیانی با بیان اینکه ریشه‌های درخت تنومند انقلاب اسلامی مستحکم است، تأکید کرد: اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی به قدری بالاست که به برکت وجود ولایت فقیه، با هیچ طوفانی تکان نمی‌خورَد.

کد خبر 6119292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha