۲۹ خرداد ۱۴۰۵، ۲۳:۲۵

گرد و غبار در کرمان؛ آیا ادارات کرمان شنبه تعطیل می شوند؟

گرد و غبار در کرمان؛ آیا ادارات کرمان شنبه تعطیل می شوند؟

کرمان- اداره کل مدیریت بحران استان کرمان از شهروندان کرمانی خواست به دلیل افزایش گرد و خاک، صبح شنبه قبل از خروج از منزل اطلاعیه فعالیت ادارات را بررسی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره‌کل مدیریت بحران استان کرمان جمعه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به وزش بادهای شدید، افزایش گرد و خاک، بالا رفتن غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در شهر کرمان، از شهروندان درخواست می شود صبح روز شنبه ۳۰ خردادماه، پیش از خروج از منزل، آخرین اطلاعیه‌های مربوط به نحوه فعالیت ادارات، بانک ها و دستگاه های اجرایی را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

همچنین در پی وزش بادهای شدید، افزایش گرد و خاک، بالا رفتن غلظت غبار و افت کیفیت هوا در شهر کرمان، شهروندان باید ضمن رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی، اطلاعیه‌های رسمی را دنبال کنند.

کد مطلب 6865206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      0 0
      خیلی خیلی فاجعه س این گرد خاک هروقت میاد زندگی برامون نمیذاره