۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۹:۵۴

کرانچار پس از باخت سپاهان:

مدافع ما سزاوار اخراج نبود/ پرسپولیس شکوفاتر از قبل بازی کرد و به حقش رسید

مدافع ما سزاوار اخراج نبود/ پرسپولیس شکوفاتر از قبل بازی کرد و به حقش رسید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه داور از کارت های زرد زیادی استفاده کرد و اخراج مدافع ما درست نبود گفت: پرسپولیس در روزی که بسیار فعالتر و شکوفاتر از قبل بود به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار که بعد از شکست یک بر صفر عصر امروز تیمش برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی صحبت می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: در نیمه اول پرسپولیس صاحب موقعیت های زیادی شد و نمایش بهتری داشت اما در نیمه دوم بازی متعادل شد تا اینکه بازیکن ما توسط داور از زمین اخراج شد. بعد از آن تلاش کردیم با تغییر تاکتیک به گل برسیم اما پرسپولیس در روزی که بسیار فعالتر و شکوفاتر از قبل بازی می کرد به پیروزی رسید.

وی با انتقاد از داور این دیدار که کارت های زرد زیادی را به بازیکنان دو تیم نشان داد خاطرنشان کرد: من نمی دانم دلیل این همه خشونت داور چه بود که اینقدر به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد. او با این کارش بارها سرعت بازی را به نفع هر دو تیم گرفت. نمی دانم او چرا به مدافع ما در نیمه دوم کارت قرمز نشان داد. به نظرم او مستحق دریافت این کارت نبود چرا که خود هادی نوروزی مقصر بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تلاش او و بازیکنانش این بوده که در این دیدار به پیروزی برسند ادامه داد: ما برنامه های خوبی برای رسیدن به دروازه پرسپولیس داشتیم اما آنها آنقدر خوب بازی کردند که راه های متعدد نزدیک شدن به دروازه را بسته بودند. به نظرم پرسپولیسی ها امروز از همه بازی های قبلی شان بهتر بازی کردند که باید به آنها تبریک بگویم.

زلاتکو کرانچار در پاسخ به این پرسش که با این شکست آیا شانس قهرمانی شما کم شد گفت: اگر ما فصل گذشته توانستیم با وجود 9 امتیاز کمتر از صدرنشین به صدر جدول برسیم و قهرمان شویم، چرا امسال نتوانیم این کار را بکنیم. به نظرم الان تیم هایی مثل سپاهان، استقلال، تراکتورسازی و حتی فولاد شانس بالایی برای این کار دارند و البته دیدارهای سرنوشت سازی هم در پیش دارند. هر تیمی که بتواند با هوشیاری بیشتر به مصاف حریفانش برود و آنالیز بهتری داشته باشد می تواند به پیروزی برسد و به قهرمانی امیدوار باشد.

کد خبر 2000145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha