۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۱۲

مرحله مقدماتی ترتیل و قرائت مسابقات سراسری قرآن بانوان امروز به اتمام می‌رسد

مرحله مقدماتی ترتیل و قرائت مسابقات سراسری قرآن بانوان امروز به اتمام می‌رسد

در دومین روز برگزاری مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم، مرحله مقدماتی ترتیل و قرائت در بخش بانوان به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و ششمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان دومین روز خود را در شیراز پشت سر می‌گذارد که در نخستین روز از برگزاری این مسابقات در بخش بانوان، مقدماتی حفظ 20 جزء به اتمام رسید و برگزیدگان آن به مرحله دوم آن راه یافتند.

در مرحله مقدماتی این رشته، 40 نفر حضور داشتند، که 33 نفر از آنان موفق به کسب 75 درصد نمره شدند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

در دومین روز این مسابقات امروز شنبه سوم اسفندماه از ساعت 8 تا 12 مرحله دوم حفظ 20 جزء هم‌اکنون در محل کتابخانه اسناد ملی فارس در حال برگزاری است و رقابت های مقدماتی رشته ترتیل از 14:30 تا 16 و رقابت های مقدماتی رشته قرائت از ساعت 14:30 تا 18 در محل کتابخانه اسناد ملی برگزار می‌شود.

این گزارش حاکیست، رقابت های مقدماتی رشته حفظ کل از ساعت 14:30 تا 18 در محل اسکان متسابقان و در هتل بزرگ شیراز اجرا و رقابت های مقدماتی رشته قرائت نیز از ساعت 18:30 تا 21:30 در سالن کتابخانه اسناد ملی فارس برگزار می‌شود.

 در رشته قرائت 60 نفر در مرحله مقدماتی حضور دارند که از این تعداد 30 نفر به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

همچنین رشته ترتیل در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که 41 نفر در مرحله مقدماتی به رقابت می‌پردازند که 6 نفر از آنان به مرحله نهایی راه می‌یابند و در رشته حفظ کل نیز 52 نفر در مرحله مقدماتی به رقابت می‌پردازند و کسانی که 75 درصد نمره را کسب کرده‌اند، به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

در هر 4 رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء قرائت و ترتیل 6 نفر به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

کد خبر 2241433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha