۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۱۳

علی‌نژاد در گفتگو با مهر:

لیگ ووشو خواسته‌های ما را برآورده کرد/ نوجوانان کار دشواری در ترکیه دارند

لیگ ووشو خواسته‌های ما را برآورده کرد/ نوجوانان کار دشواری در ترکیه دارند

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه رقابت‌های لیگ این فصل خواسته‌های این فدراسیون را برآورده کرده است گفت: لیگ برتر در سطح فنی بالایی برگزار شد و ما به اهدافی که در این مسابقات به دنبال آن بودیم دست يافتیم.

مهدی علی‌نژاد ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: در این دوره از مسابقات رقابتهای خوب و جذابی را شاهد بودیم و تقریبا همه ملی‌پوشان در قالب تیم‌های مختلف به میدان آمده و هیچ ملی‌پوشی نداشتیم که از چرخه لیگ بیرون باشد و این باعث می‌شود تا ووشوکاران با آمادگی مناسبی به اردوها وارد شوند.

وی با اشاره به حضور تیم های مختلف در این رقابتها اظهار داشت: پرشین به عنوان یک تیم از بخش خصوصی سرمایه گذاری بسیار خوب و مناسبی در لیگ ووشو داشته است و حضور این تیم در کنار تیم های خوب دیگری چون پارس جنوبی و دانشگاه آزاد و سایر تیم ها باعث شد جذابیت رقابتها افزایش پیدا کند و پرشین بتواند به عنوان یک الگو برای حضور بخش خصوصی در ورزش مد نظر قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ووشو در مورد تیم ملی جوانان گفت: بامداد 20 اسفندماه تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا راهی ترکیه خواهد شد. اعضای این تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و تنها مشکل اعضای این تیم تجربه است. در واقع این تیم بدون تجربه برون مرزی راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شود که کار را مشکل کرده است.

علی نژاد به موضوع وزن‌کشی به عنوان  مشکل دیگر تیم ملی جوانان در بخش ساندا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اینکه ووشوکاران هر روز باید ساعاتی قبل از حضور در مسابقات وزن‌کشی کرده و بعد به دیدار رقبای خود بروند خود کار را دوچندان مشکل می کند. در این خصوص هم کادر فنی تمهیدات خوبی را در اردوها بکار گرفتند و اعضای تیم قبل از حضور در مسابقات به شرایط  آشنایی پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: البته این شرایط برای همه تیم ها و کشورها یکسان است و این خود می تواند جای امیدواری باشد که بتوانیم از شرایط تمرینی که اردوها برای اعضای تیم فراهم شده بهترین بهره را ببریم و به امید خدا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: دوره های قبل برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات جهانی تجربه برون مرزی و حتی رقابت در میدان جهانی را داشتند ولی از هشت سانداکاری که در این دوره به رقابتهای جهانی اعزام می شوند تنها یکی از اعضای تیم بانوان چنین شرایطی دارد. البته رده سنی جوانان همین است و تغییرات رده سنی برای همه کشورها وجود دارد و تقریبا در این بخش هم همه کشورها شرایط یکسانی دارند.

علی نژاد در خصوص جلسات هیات رئیسه فدراسیون جهانی در ترکیه گفت: فدراسیون جهانی در ترکیه هیچ برنامه ای برای جلسه ندارد و اواخر اکتبر 2014 در زمان برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی "تای چی" در چین جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی تشکیل خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در این دوره از مسابقات جهانی هم با توجه به تمرینات خوبی که در اردوها انجام شده جوانان شایسته کشورمان بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

کد خبر 2251278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha