۲ تیر ۱۳۹۳، ۹:۱۲

تکذیب همکاری یک بازیگر با «کیفر»/ این کار سوء‌استفاده است

تکذیب همکاری یک بازیگر با «کیفر»/ این کار سوء‌استفاده است

رضا توکلی با تکذیب حضور در سریال «کیفر» که روز گذشته خبری مبنی بر ساخت آن به کارگردانی حسین‌ تبریزی منتشر شده بود، گفت: من هیچ قراردادی با این پروژه ندارم و اصلا برای حضور در این سریال صحبتی با من نشده است.

رضا توکلی که شنبه 31 خرداد نام او در خبری به عنوان بازیگر سریال شب‌های قدر شبکه دو با نام «کیفر» آورده شده بود در این‌باره به خبرنگار مهر گفت: من از این دوستان سوال دارم که چرا بدون سندیت به رسانه‌ها خبر می‌دهند. ممکن است این خبر مسیر کاری یک بازیگر را تغییر دهد.

وی افزود: دوستی و رفاقت و همکاری سر جای خود، اما با ورود به حیطه مقررات کاری، این امر سوءاستفاده به حساب می‌آید. خبرگزاری مهر، رسانه‌ای معتبر است و با خبر اشتباهی که به شما ودیگر رسانه ها دادند کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌ها درباره من اشتباه فکر می‌کنند و این خبر باعث شد یک تهیه‌کننده به من بگوید ما نمی‌توانیم از شما در سریال ماه رمضان استفاده کنیم.

بازیگر سریال‌های «فاصله‌ها»، «زیرزمین» و «او یک فرشته بود» یادآور شد: نمی‌دانم چرا بدون هیچ قراردادی اسم مرا به عنوان بازیگر این سریال به رسانه‌ها داده‌اند. در حالی که حتی با من گفتگویی برای بازی در این سریال نداشته‌اند.

توکلی یادآور شد: حسین تبریزی در سریال «بوی باران» هم اسم مرا به عنوان مشاور هنری در تیتراژ آورده بود. من نمی‌فهمم نقشه و بازی آنها چیست. امیدوارم ظرفیت‌ و جایگاه‌های خودمان را بشناسیم و درست عمل کنیم. ما باید حداقل حقوق یکدیگر را رعایت کنیم.

وی ادامه داد: آنها باید پیش از درج اسم من به هر عنوانی در یک اثر نمایشی، با من حرف بزنند و هماهنگ کنند. به خاطر برخی از این اقدامات من مدت‌ها بیکار بوده‌ام، چون دوستان فکر می‌کردند سر کاری هستم و نمی‌توانم با آنها هماهنگی کنم. این روزها هم برای کار جدیدم باید مدتی به خارج از کشور بروم اما بعد از این خبر همکارانم با من تماس گرفتند و معترض شدند چرا بدون هماهنگی آنها می‌خواهم در سریال «کیفر» بازی کنم.

این بازیگر در پایان گفت: من این روزها در سریال «کیمیا» بازی دارم. البته فعلا مقابل دوربین نیستم و در دوره‌ای در آبادان در خدمت پروژه بودم. اکنون هم در حال نوشتن اثری هستم که باید درباره آن مذاکراتی با طرف ترکیه داشته باشیم و بنابراین هیچ کار دیگری قبول نکرده‌ام. درباره این پروژه هم نمی‌توانم توضیح بیشتری بدهم. چون اینگونه مثل دوستان می‌شوم که بی اساس خبر می‌دهند. مسعود صباح مدیر گروه سریال شبکه دو باید پیگیری کند چرا بدون قرارداد اسم من را در بین بازیگران سریال «کیفر» آورده بودند.

کد خبر 2316718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha