۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴

تکواندو بین‌المللی کره‌جنوبی؛

خدابخش تنها نماینده ایران در روز چهارم/ برنامه نمایندگان ایران در روز پایانی

خدابخش تنها نماینده ایران در روز چهارم/ برنامه نمایندگان ایران در روز پایانی

تکواندوکاران ایران بعد از دو روز استراحت ، کار خود را در رقابتهای بین المللی کره جنوبی از فردا دوباره از سر می گیرند. 

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز جمعه در"گیونگجو" آغاز شد که در دو روز نخست این مسابقات نمایندگان اعزامی کشورمان توسط اسحاقی و عاشورزاده دو نشان طلا، یعقوبی یک نشان نقره و علیرضا نصر یک مدال برنز کسب کردند. 
 
تکواندوکاران کشورمان روز گذشته و امروز در جدول مسابقات حضور ندارند و از فردا سه شنبه کار خود را از سر می گیرند. مهدی خدابخش تنها نماینده ایران است که فردا به دیدار رقبای خود می رود. وی در وزن 80- کیلوگرم پس از يك دور استراحت بايد به مصاف برنده ديدار كره جنوبي و قزاقستان برود. 
 
نکته قابل توجه در این وزن اینکه  "آرون كوك" از جزاير سلیمان  بعد از کسب طلای جایزه بزرگ چین و صعود به صدر جدول بهترین های دنیا رراهی گیونگجو شده و در این مسابقات حضور دارند. علاوه بر "کوک" ، "دامون سانسوم" از انگليس ، "يونس ساري" از تركيه ، "استيون لوپز" از آمريكا ،  "كريستين كروز" از فيليپين نامدارانی بودند که بعد از شکست در رقابتهای چین در این مسابقاتبه دنبال جبران ناکامی های خود هستند. در اين وزن كه 57 تكواندوكار حضور دارد.
 
چهارشنبه در روز پاياني اين رقابتها، احمد محمدي در رده سني بزرگسالان و دانيال صالحي مهر، كيميا عليزاده و مهسا جدي در رده سني نوجوانان به ديدار رقبايشان خواهند رفت. در وزن 87- كيلوگرم، محمدي پس از يك دور استراحت بايد با برنده ديدار كره جنوبي و قزاقستان مبارزه كند. 
 
صالحي مهر در وزن 73- كيلوگرم، در اولين پيكار رو در روي نماينده كره جنوبي قرار خواهد گرفت. جدي در وزن 59- كيلوگرم ابتدا با تكواندوكار كره اي مبارزه مي كند و سپس به مصاف نماينده روسيه خواهد رفت. عليزاده ديگر نماينده ايران در اين وزن نيز به مصاف "جين شيو" از چين تايپه خواهد رفت.
 
در ادامه مسابقات آزاد كره، فردا (سه شنبه) مهدي خدابخشي تنها نماينده وزن 80- كيلوگرم كشورمان مبارزات خود را پيگيري خواهد كرد.
 
مسابقات تکواندو آزاد کره با حضور 1770  تکواندوکار در سه رده سنی از روز جمعه آغاز شده و چهارشنبه هفته جاری به پایان می رسد. تيم ملي ايران در 2 رده سني بزرگسالان و نوجوانان با 11 تكواندوكار در اين رقابتها حضور دارد.

 

کد خبر 2331072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha