۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲

نصر در گفتگو با مهر:

رقابتهای تکواندو کره‌جنوبی نتایج خوبی به دنبال داشت

رقابتهای تکواندو کره‌جنوبی نتایج خوبی به دنبال داشت

عضو تیم ملی تکواندو گفت: رقابتهای کره جنوبی با حضور پرتعداد نمایندگان کشور میزبان و برخی چهره های صاحب نام در سطح فنی خوبی برگزار شد که نتایج خوبی هم برای کشورمان درپی داشت. 

علیرضا نصر آزادانی بعد از مسابقات تکواندو کره جنوبی و در بازگشت به تهران ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در راه کسب امتیاز برای حضور در المپیک 2016 طبق تصمیم کادر فنی در مسابقات بین المللی کره جنوبی شرکت کردیم. رقابتهایی که مشخصه بارز آن حضور تعداد پرتعداد کره ایها در اوزان مختلف بود.
 
وی ادامه داد: در هر وزن 4 تا 50 تکواندوکار کره ای حضور داشتند و برخی تکواندوکاران صاحب نامی هم که در چین مبارزه کرده بودند برای کسب امتیاز بیشتر به کره جنوبی آمده بودند. در کل مسابقات خوبی بود.
 
نصر در مورد مبارزات وزن 74- کیلوگرم هم گفت: من در روز نخست مسابقات به میدان رفته و چهار کره‌ای را شکست دادم و به دلیل طولانی شدن مسابقات، ادامه رقابتها به روز بعد موکول شد و همین تغییر برنامه کل سیستم من را بهم ریخت. آسیب های جزیی که در جریان مسابقات ایجاد شد و خستگی یک سفر طولانی باعث شد برابر حریف ازبک نتوانم از تمام توانایی خود بهره برده و در نهایت بازنده شدم و مدال برنز گرفتم.
 
دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2010 در مورد حضور در دور بعدی این بازیها به خبرنگار مهر گفت: طبق نظر کادر فنی برای انتخاب نفرات اعزامی به اینچئون مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و من هم باید در این رقابتها شرکت کرده و با پیروزی بر حریف مستقیم خود جواز حضور در این دوره از رقابتها را کسب کنم. من طلای دوره قبل را دارم و تلاش می کنم قبل از هر چیز مجوز حضور در اینچئون را کسب کرده و سپس به فکر تکرار آن طلا باشم.
 
نصر در مورد رقبای خود در اردوی تیم ملی گفت: در وزن پنجم من و مسعود حجی زواره حضور داریم که دیدار انتخابی نماینده اول تیم ملی در این وزن را مشخص خواهد کرد. من تابع تصمیم کادر فنی هستم و امیدوارم همه چیز روند عادی و طبیعی خود را طی کرده و شاهد برگزاری مسابقات انتخابی خوبی باشیم.
 
این عضو تیم ملی در پایان گفت: تیم ملی روند خوبی را طی می کند و برنامه های کادرفنی نیز به بهترین شکل در حال اجراست و امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم در بازیهای آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم.
کد خبر 2334264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha