۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲

برای حضور در بازی‌های آسیایی؛

ترکیب تیم ملی تکواندو 18 مردادماه مشخص می‌شود

ترکیب تیم ملی تکواندو 18 مردادماه مشخص می‌شود

ترکیب تیم ملی تکواندو برای حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با برگزاری رقابتهای انتخابی که زیر نظر داوران رسمی برگزار می‌شود، 18 مردادماه معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از بازگست تیم ملی تکواندو از مسابقات آزاد کره‌جنوبی، دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات جایزه بزرگ قزاقستان که از سری مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک است، عصر یکشنبه در خانه تکواندو آغاز شد.

طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی، مسابقات انتخابی برای مشخص شدن ترکیب 6 تکواندوکار اعزامی به بازی‌های آسیایی 18 مردادماه با حضور داوران رسمی فدراسیون برگزار خواهد شد.

بر همین اساس در وزن 58- کیلوگرم فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی و هادی مستعان به رقابت خواهند پرداخت. در وزن 68- کیلوگرم بهنام اسبقی و محمد باقری‌معتمد رودروی هم قرار می‌گیرند و تقابل مسعود حجی‌زواره و علیرضا نصر در وزن 74- کیلوگرم، فرزاد عبداللهی و خدابخش در وزن 80- کیلوگرم و سجاد مردانی و مرتضی شیری در وزن 87+ کیلوگرم نفرات اعزامی به این مسابقات را مشخص خواهد کرد.

هر چند احمد محمدی در مسابقات آزاد کره‌جنوبی نتایج خوبی کسب کرد ولی به نطر می‌رسد حضور یوسف کرمی در وزن 87- کیلوگرم در بازی‌های آسیایی قطعی شده است.

در همین رابطه بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی تکواندو به مهر گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی در تاریخ 18 مردادماه برگزار می‌شود ولی در راه انتخاب نفرات اصلی برای حضور در بازی‌های آسیایی اردونشینان در مسابقات برون مرزی، شرایط تمرینی در اردوها و برخی مسائل دیگر را مد نظر قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربی تیم ملی تکواندو به همراه رئیس سازمان تیم‌های ملی عصر امروز در یک نشست خبری ضمن تشریح عملکرد تیم ملی در مسابقات اخیر به سئوالات خبرنگاران نیز پاسخ خواهند داد.

 

کد خبر 2335002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha