۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

نظر عضوجدید هیات‌مدیره خانه‌سینما درباره انتخابات/رقابت نزدیک بود

نظر عضوجدید هیات‌مدیره خانه‌سینما درباره انتخابات/رقابت نزدیک بود

عضو جدید هیات مدیره خانه سینما معتقد است، هیات مدیره جدید مسئولیت بسیار سنگینی را نسبت به گذشته بر دوش می کشد.

شادمهر راستین عضو هیات مدیره جدید خانه سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مجمع عمومی خانه سینما در روز گذشته ۱۱ اسفند بیان کرد: نزدیک به ۱۰ جلسه شورای صنوف به صورت مستمر با یکدیگر جلسه داشتند و اگر این آرامش و سرعت عمل بی سابقه را در مجمع عمومی خانه سینما دیدید به این دلیل است که در جلسات قبل بحث های بنیادینی برای معرفی نامزدها انجام شده بود.

وی ادامه داد: از مدتی پیش تمام کاندیدها برنامه های خود را برای پیشرفت خانه سینما در جلسات مختلف اعلام کرده بودند. همچنین هر صنفی به نامزدهای خود برای حضور در هیات مدیره خانه سینما آگاهانه رای داده بود که می توان آن را تجربه خوبی دانست.

این فیلمنامه نویس بیان کرد: با توجه به اینکه اولین بار است خانه سینما با این پیش فرض جلو می رود که امکان دارد از حمایت های مادی و معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبرا باشد، با اعتماد به نفسی به خود رای داد و همین مساله مسئولیت هیات مدیره جدید خانه سینما را سنگین تر کرده است.

وی توضیح داد: طی دوره های گذشته چنین فشردگی در آرا و بالای ۵۰ درصد نداشتیم، به این معنا که بین نامزدها معمولا اختلاف زیادی وجود داشت و یک نامزد بالای ۷۰ درصد و نفر بعد با ۳۰ درصد رای می آورد اما این فشردگی آرای بالای ۵۰ درصد بی سابقه بود. اعضای علی البدل با اعضای اصلی هیات مدیره تنها یک رای فاصله داشتند.

راستین در پایان تاکید کرد: چنین رای گیری برای انتخاب هیات مدیره خانه سینما نشان دهنده این است که این مجمع ماحصل تلاشی بود که از گذشته آغاز شده و نمود بیرونی آن به خوبی دیده شد.

کد خبر 2510369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha