۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۵:۰۰

توسط نشر به نگار/

خاطرات بانوی اول سابق فرانسه به چاپ دوم رسید

خاطرات بانوی اول سابق فرانسه به چاپ دوم رسید

کتاب «برای این لحظه متشکرم» خاطرات والری تریرویلر با ترجمه ابوالفضل الله‌دادی توسط نشر به نگار، به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، «برای این لحظه متشکرم» کتابی درباره سرگذشت زنی است که وقتی به عنوان بانوی اول فرانسه پایش را به کاخ الیزه گذاشت، حرف و حدیث‌های زیادی به دنبالش بود. کاخ نیز برایش شادی و آرامش به دنبال نداشت. او در این کتاب توضیح می‌دهد که چطور رسیدن فرانسوا اولاند به مقام ریاست‌جمهوری، آن‌ها را از هم دورتر و دورتر کرد.

این کتاب به محض انتشار در فرانسه و در همان روز اول سر و صدای زیادی به پا کرد و رکورد فروش‌‌اش خیلی‌ها را شگفت‌زده و فرانسوا اولاند را رنجیده خاطر کرد. تریرویلر با نثری ساده و با حافظه‌ای خوب تمام لحظاتی را که پیش از رسیدن اولاند به ریاست‌جمهوری و بعد از آن با هم داشته‌اند شرح می‌دهد.

مخاطب، نام بسیاری از مردان مهم فرانسه را که این روزها بر مسند کار هستند، در این کتاب پیدا می‌ کند. مترجم در پانویس‌ها توضیحات لازم را درباره اسامی‌ ذکرشده در کتاب، داده تا مخاطب با آن‌ها بیشتر آشنا شود. کتاب از صبح روزی شروع می‌شود که مجله کلوزر با انتشار عکسی جنجالی پرده از رابطه اولاند، رییس‌جمهور فرانسه و ژولی گیه، بازیگر فرانسوی برمی‌دارد؛ یک رسوایی بزرگ در تاریخ فرانسه.

«برای این لحظه متشکرم» بهمن ماه امسال توسط نشر به‌نگار با قیمت ۱۵هزارتومان منتشر شد. این کتاب بعد از یک ماه به چاپ دوم رسیده است. پرده برداشتن از تفکرات واقعی اولاند درباره مردم فرانسه در این کتاب، باعث شده که او تبدیل به منفورترین رییس‌جمهور تاریخ این کشور شود.

«برای این لحظه متشکرم» خاطرات زندگی پرحاشیه یک زن و در درجه بعد شرح یک دوره از سیاست فرانسه است.

کد خبر 2518754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha