۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸

عصر امروز برگزار می شود؛

آیین پایانی مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن

آیین پایانی مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : آیین پایانی بیستمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن کریم، ابتهال و دعاخوانی عصر امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی در گفت و گویی گفت :  مراسم پایانی بیستمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و هم خوانی قرآن کریم، ابتهال و دعاخوانی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاری ممتاز کشور استاد احمدی وفا و مدیحه سرایی و همخوانی گروه طه (رتبه اول مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم کشور) و ابتهال و دعاخوانی نفرات برتر مسابقات آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با حضور حجت الاسلام محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جامعه قرآنی کشور برگزار می شود، افزود : در آیین اختتامیه مسابقات مدیحه سرایی که همزمان با شب مبعث رسول اکرم (ص) برگزار می شود، از شعرخوانی شاعران و مداحان اهل بیت (ع) نیز استفاده می شود.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد : همچنین در این مراسم از نفرات و گروه های اول تا پنجم رشته های مختلف بیستمین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و هم خوانی قرآن کریم، ابتهال و دعاخوانی با اهدای لوح یاد بود و تندیس مسابقات تجلیل خواهد شد.

دبیر ستاد برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم افزود : آیین اختتامیه بیستمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی با عنایت به در پیش بودن مسابقات بین المللی قرآن کریم در قالب مانور سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران برگزار می شود تا دست اندرکاران مسابقات و اصحاب رسانه آمادگی لازم را برای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام در این مکان کسب کنند

کد خبر 3616481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha